Gratis verzending vanaf €50,-

Winkelmandje

Verzending & retourneren

Verzending

Wij verzenden onze producten met de bezorgservice van PostNL. Op het moment dat wij het pakket overhandigen aan de vervoerder ontvangt u een Track & Trace code waarmee u het bestelde pakket kunt volgen. Mocht u op het moment van leveren niet thuis zijn zal de bezorger het pakket bij de buren afleveren en een bericht achterlaten met het adres. Mocht dat niet lukken zal de bezorger het pakket meenemen en de volgende dag het pakket weer proberen aan te bieden. Mocht dat ook niet lukken zal het pakket naar de dichtstbij gelegen afhaalpunt worden gebracht. Ook hier krijgt u bericht van.

Gratis verzending in Nederland & België vanaf €50,-

Verzending tot €50,- in NL €4,95
Verzending tot €50,- in BE €6,95

Neem voor zendingen buiten NL & BE contact op met info@twolooks.nl

Nabestellen?

Is het product tijdelijk uitverkocht zijn of is er niet voldoende voorraad voor jouw bestelling? In dat geval kunnen wij het in sommige gevallen het product of producten nabestellen bij onze leverancier.  Mocht u een product willen nabestellen stuur dan een bericht naar info@twolooks.nl

Toch niet helemaal tevreden over je aankoop? Dat is vervelend maar dat kan natuurlijk gebeuren. In dit geval kan de bestelling binnen 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt om jouw bestelling terug te sturen.

Retourneren

Retourneren vanuit Nederland

  • Meld je retourzending bij ons aan via info@twolooks.nl
  • Zodra je jouw retourzending hebt aangemeld ontvang je van ons een retour nummer en het retouradres
  • Voeg de originele pakbon en het modelformulier_voor_herroeping (3)(optioneel) toe aan het pakket.
  • Pak het artikel stevig in (indien mogelijk graag in de originele verpakking)
  • Lever het pakket in bij de verzender bij jou in de buurt en laat deze sturen naar het retouradres wat is vermeld bij het aanmelden van de retourzending. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening
  • Bewaar het bewijs van afgifte goed. Wij zijn niet verantwoordelijk en aansprakelijk voor beschadigde of zoekgeraakte retourzendingen.
  • Wanneer wij het geretourneerde pakket hebben ontvangen zullen wij deze beoordelen. Zodra dit allemaal in orde is zullen wij het volledige orderbedrag terugstorten.

 

Bestelling beschadigd bij ontvangst?

Is jouw bestelling al beschadigd tijdens ontvangst. Dan kan je de bestelling natuurlijk kosteloos worden omgewisseld. Wanneer het toch niet mogelijk is het product te herstellen of vervangen zullen wij de overeenkomst ontbinden.

In het geval van een beschadigd product vragen we jou ons een mail te sturen naar het adres info@twolooks.nl. In deze mail moeten de onderstaande punten worden toegevoegd.

  • Maak een foto van het volledige product
  • Maak een foto met een close-up van het beschadigde deel
  • Maak een foto van het verzendlabel
  • Maak een foto van de verpakking van het product